خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

ارسال آگهی

 

میزچندکاره و میز لپتاپ مهرتجهیز

  • شماره تماس: 09121936473
  • سایت یا وبلاگ: laptopdesk.ir
  • کشور: ایران
  • استان: تهران
  • مدت نمایش آگهی از تاریخ درج: دائمی و همیشگی
  • ارسال شده: تیر ۲۴, ۱۳۹۸ ۱:۳۲ قبل از ظهر
  • انقضاء: 998250 روز, 23 ساعت
tablemate

توضیحات بیشتر

کاربرد ها و مزایای میز جادوئی مهر تجهیز

گروه صنعتی مهرتجهیز، تولید و عرضه کننده میز تاشو با قابلیت تبدیل به میز لپتاپ، میز نماز، میز غذاخوری تاشو، میزچندکاره و میز همه کاره

گروه مهر تجهیز با بیش از شانزده سال سابقه کاری در زمینه تولید مبلمان کلاسی و آموزشی به خوبی به این مشکل واقف است که یکی از مشکلات قامتی و فیزیکی دانش آموزان مربوط به مبلمان غیر استاندارد در مدارس می باشد لذا این موضوع از طرفی و هزینه بالای مبلمان کلاسی و جاگیر بودن آن در آپارتمانهای امروزی و… کارشناسان طراح ما را بر آن داشت تا اقدام به طراحی میز تحریری بنمایند که علاوه بر مطابق ارگونومی بودن جوابگوی مشکلات ذکر شده نیز باشد لذا نتیجه کار خلق میزی با کاربردهای فراوان گردید به همین دلیل این محصول را میز جادوئی نامیدیم

هشدار حقوقی : این محصول به شماره 59219 تحت عنوان اختراع به ثبت رسیده است لذا هر گونه تقلید و کپی برداری پیگرد قانونی دارد

09121397452 – 09121936473- 02155261555 – 02155261556

مشاهدۀ تصاویر و قیمتها در سایت میز مهرتجهیز: www.laptopdesk.ir

یکی از مشکلات میز های مطالعه و تحریر داشتن شکل و ارتفاع و شیب ثابت است که باعث عدم استفاده درست کاربران می شود.

میز و صندلی مناسب و روش صحیح نشستن مهمترین شرط مطالعه و تحریر است که عدم رعایت آن علاوه بر ایجاد خستگی زودرس با گذر زمان باعث ایجاد بیماریهای جسمانی مانند دردهای مفاصل گردن و کمر , خستگی و خشکی چشم و عیوب انکساری ( خصوصا در کودکان هنگام انجام تکالیف ) می شود.

اولیاء محترم دانش آموزان و کودکان می توانند از میز جادوئی که قابلیت تنظیم در 6 ارتفاع ( متناسب با قد ) و 3 زاویه را دارد به عنوان مناسب ترین میز تحریر و مطالعه جهت فرزندان خود استفاده کنند.علاوه بر آن کودکان به هنگام مسواک زدن و یا شستشوی صورت خود به عنوان چهار پایه از میز جادوئی استفاده نمایند.

همچنین دانشجویان , کارمندان , نویسندگان و سایر افراد می توانند از این کاربرد عالی میز جادوئی استفاده کنند و از مطالعه و نوشتن لذت ببرند.

سالمندان عزیز به علت کهولت سن و بیماری نیاز به استفاده از لوازم و ابزار خاص برای سهولت در انجام کارهای روزانه دارند . یکی از این لوازم میزی است که آنها بتوانند جهت خوردن غذا (در تختخواب یا صندلی های خاص ) مطالعه و نماز خواندن به صورت نشسته و استفاده در خارج از منزل و محیط های دیگر و . . . از آن استفاده کنند که شرایط مناسبی داشته باشد تا سالمندان عزیز بتوانند به راحتی و سهولت از آن استفاده کنند.

بانوان خانه دار: این محصول طوری طراحی گردیده که خانمهای خانه دار بتوانند از آن به عنوان میز اتو استفاده نمایند

میز جادوئی مهر تجهیز با قابلیت های فراوان , سبک و قابل حمل بودن , تاشو و کم جا بودن , استحکام و تعادل عالی , تنظیم در 5 ارتفاع و 4 زاویه مختلف امکان پذیر می باشد.

راحت ترین میزی که تاکنون ساخته شده به سادگی روی هر سطحی قابل حرکت بوده و به راحتی تاشده و با حجم کم در کنار میز یا زیر کاناپه یا کمد دیواری و صندوق عقب ماشین جا میگیرد.

ویژگی های محصول :

کم جا و سبک

پایه های محکم

سهولت جابه جائی

قابلیت نگهداری زیر تخت و مبلمان ( با قابلیت پایه های تاشو )

قابلیت تنظیم در5 ارتفاع و4 زاویه مطابق با ارگونومی بدن ( رعایت صحیح وضعیت بدنی بر اساس فیزیک بدن)

سرمایه گذاری با درآمد میلیونی

شناسه آگهی : 8845d29195e6b280

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر

سرمایه گذاری با سود عالی و میلیونی:

سرمایه گذاری با سود عالی

جهت اطلاعات بیشتر، روی تصویر کلیک کنید

طراحی فروسگاه اینترنتی و سایت: