خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

ارسال آگهی

 

سالنامه 1400 – سررسید 1400 – تقویم رومیزی 1400

  • نام: رث گرافیک
  • شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۴۴۰۵۰
  • سایت یا وبلاگ: http://www.rathgraphic.com
  • کشور: ایران
  • استان: تهران
  • شهر: تهران
  • نشانی:: تهران، خیابان بهشتی، خیابان مفتح شمالی، کوچه دهم پلاک ۲.
  • ایمیل: seofarzaneh@gmail.com
  • مدت نمایش آگهی از تاریخ درج: یکماه
  • ارسال شده: اسفند ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ قبل از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
سررسید 1400

توضیحات بیشتر

انواع سررسید بر اساس نوع جلد
سررسید‌ها عموما به صورت سالیانه خریداری می‌شوند و استفاده کننده از آن هم معمولا در مدت زمان یک سال نیاز خواهد داشت که این محصول را مورد استفاده قرار دهد، به همین دلیل یکی از مواردی که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید، جلد سررسید است. جلدها دارای انواع مختلفی است که وابسته به نوع نیاز و همچنین میزان هزینه می‌توانید سررسید مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

سررسید با جلد چرم
وابسته به آن که قصد چه مقدار هزینه کردن دارید، جلد چرم سالنامه می‌تواند دارای نوع‌های مختلفی باشد. در حال حاضر سررسید‌هایی با جنس چرم مصنوعی و همچنین چرم طبیعی ساخته می‌شود که همان طور که گفته شد دارای هزینه متفاوتی خواهند بود.

سررسید با جلد سلفونی
سررسید‌های سلفونی در حال حاضر در دو نوع سلفون مات و براق در بازار موجود است. سالنامه‌های سلفونی عموما به وسیله برگه‌های گلاسه طراحی و ساخته می‌شوند. روش ساخت این جلد‌ها به این صورت است که روی یک برگه گلاسه سلفون کشیده می‌شود و روی این سلفون بسته به خواست مشتری برای امور تبلیغاتی روی جلد طلاکوبی و یا یووی کار می‌شود.

سررسید با جلد ترمو
این نوع از جلدها را می‌توان زیر مجموعه سررسید‌های چرمی در نظر گرفت. چرا که ترمو چرمی مصنوعی ست که زیبایی خاصی به سررسید خواهد داد. قیمت این نوع از جلدها بسته به کیفیت و همچنین کشور سازنده می‌تواند متفاوت باشد.

انواع تقویم رومیزی چیست؟
تقویم‌های رومیزی معمولاً مشتمل بر دو قسمت متن و پایه می‌باشند. متن تقویمهای رومیزی معمولاً از جنس مقوای گلاسه (و در مواردی مقوای فانتزی) می‌باشد که در ابعاد و اشکال مختلفی و با طراحی‌های متفاوت چاپ می‌شوند این تقویم بیشتر به صورت ماه شمار تولید می‌شوند، صحافی تقویم‌های رومیزی بیشتر با استفاده از فنردوبل انجام می‌پذیرد. تقویم‌های رومیزی از آنجا که بیشتر از سررسید در معرض دی قرار دارند هدایای تبلبغاتی مناسبی به شمار می رونداز سویی استفاده از آنها در محیط‌های اداری و تجاری بسیار معمول است. در این تقوی ها معمولاً” در یک صفحه یک هفته یا یک ماه کامل را می‌توان دید لذا در مواردی که به برنامه ریزی برای چند روز آینده یا بازبینی در مورد چند روز گذشته می‌پردازیم ابزار بسیار مفیدی هستند. این تقویم‌ها نیز مشابه با سررسیدها انواع عمومی و اختصاصی دارند.

انواع پایه تقویم رومیزی: ۱- پایه مقوایی. ۲- پایه جلد سازی شده سخت. ۳- پایه‌های خاص.

جهت مشاوره، استعلام قیمت سررسید و سالنامه ۱۴۰۰، سفارش هدایای تبلیغاتی و اطلاع از موجودی با ما تماس بگیرید.

تهران، خیابان بهشتی، خیابان مفتح شمالی، کوچه دهم پلاک ۲.

تلفن: ۰۲۱۸۸۵۴۴۰۵۰
http://www.rathgraphic.com

فهرست سایتهای تبلیغاتی رایگان

فهرست سایتهای آگهی رایگان

 

شناسه آگهی : 8475ffa103ae0c71

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر

سرمایه گذاری با سود عالی و میلیونی:

سرمایه گذاری با سود عالی

جهت اطلاعات بیشتر، روی تصویر کلیک کنید

طراحی فروسگاه اینترنتی و سایت: