خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

ارسال آگهی

 

حلب و درب شیشه بهداشتی فلزی-آذرحلب

  • شماره تماس: 04136373227
  • سایت یا وبلاگ: http://www.azarhalab.com
  • کشور: ایران
  • استان: آذربایجان شرقی
  • مدت نمایش آگهی از تاریخ درج: شش ماه
  • ارسال شده: تیر ۲۳, ۱۳۹۸ ۶:۴۰ قبل از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است

توضیحات بیشتر

شرکت آذرحلب در سال1359 با هدف تولید قوطیهای فلزی چهارگوش، توسط ماشین آلات آلمانی و اروپایی جهت بسته بندی پنیر و ترشیجات در شهر تبریز، مرکز استان آذربایجان شرقی که یکی از مناطق تولید پنیر و خیارشور محسوب میشود تشکیل و به ثبت رسید.
http://www.azarhalab.com
از افتخارات شرکت آذرحلب میتوان به:
– لوح سپاس و تندیس طاوس طلایی از چهارمین جشنواره چاپ به عنوان برترین چاپ روی ورق فلزی در ایران
– دریافت سیمرغ بلورین در چهارمین جشنواره چاپ ایران در اردیبهشت1380
– .مبتکر طرح تولید بسته بندی یک کیلویی پنیری ایزی اوپن برای اولین بار در ایران و.. نام برد.
بیش ازربع قرن تجربه در زمینه تولید حلب مواد غذایی، درب ایزی اوپن، قوطی های کششی، انواع درب شیشه، چاپ و لاک ورق و سایر خدمات صنعت بسته بندی مواد غذایی کشور.
:لاک زنی:
واحد لاک زنی، یکی از مهمترین بخش های تولید حلب و درب شیشه محسوب میگردد. این شرکت با در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات لاک زنی ساخت کشور آلمان، روزانه بالغ بر 18000ورق لاک شده تولید میکند. در این مرحله سطح ورقهای فلزی با انواع لاکهای مختلف نسبت به نوع محصول و سفارش مشتری به صورت تک لایه و یا چند لایه پوشش داده میشوند. کنترلهایی از جمله تعیین ویسکوزیته لاک های مختلف نسبت به دمای محیط و شرایط فنی،زمان پخت ،گرماژ مناسب لاکها ی تر و خشک داخل و خارج حلب و درب شیشه، پایداری اسیدی نوعA,B,C، چسبندگی لاک، پخت لاک، یکنواختی لاک، ضربه پذیری و… روزانه به طور دقیق در ساعات مختلف تولید، توسط واحد کنترل کیفی و فنی شرکت انجام می شوند. سپس ورق های لاک شده در کوره خشک کن در دمای معین پخت می گردند.
چاپ:
خط چاپ ورق ساخت کشور انگلستان، چاپ روی فلز به شیوه Offset و تک رنگ، یکی از مهمترین و با ارزشترین مراحل صنعت تولید حلب و درب شیشه محسوب می گردد.
اپراتورهای متخصص و با تجربه، کلیه مراحل چاپ اعم از کنترل پوشش کوتینگ، رنگ های چاپ و centering را انجام داده و سپس آن را با نمونه ارسالی مطابقت می دهند.
پس از اتمام پروسه چاپ جهت جلوگیری از آسیب دیدگی طرح و رنگ، ورق چاپدار با ورنی مخصوص پوشش داده می شود.
ظرفیت تولید روزانه این شرکت، حدود 12000ورق چاپ شده می باشد.
حلب:
خطوط تولید حلب (نیم،1،2،5،10و17) کیلویی روزانه بالغ بر 30000عدد حلب تولید میکنند و مجهز به دستگاههای برش، جوش، پودرزنی، فلنج و والس زنی میباشد. کنترلهایی از جمله یکنواختی پوشش پودر درز جوش، یکنواختی فلنج ،تست نشتی، تعیین پارامترهای دوخت بر اساس استاندارد ملی و… توسط واحد کنترل کیفی شرکت، انجام میشوند و برای بسته بندی مواد غذایی شامل: پنیر، خیارشور، رب، روغن نباتی، ترشیجات و… در اوزان مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
درب شیشه فلزی:
درب شیشه فلزی با استفاده از خط تولید کاملاً اتوماتیک ساخت کشور آلمان و با تکنولوژی مدرن اروپا در سایزهای (63،66،82) و با ظرفیت روزانه بالغ بر 300000عدد تولید میگردد.کنترلهایی از جمله وزن کامپاند، یکنواختی کامپاند، تست رد کردن، تست استن، تست تورکیومتر، تست خلأ، نشتی و … بر اساس استاندارد بین المللی انجام می گیرند. درب فلزی از مناسب ترین روشها جهت بسته بندی انواع مواد غذایی از جمله خیارشور، رب، ترشیجات، مرباجات، سس و سایر مواد غذایی که در ظروف شیشه ای نگهداری میشوند، میباشد.
درب ایزی اوپن easy open:
درب ایزی اوپن

سرمایه گذاری با درآمد میلیونی

شناسه آگهی : 8775d210a072559f

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر

سرمایه گذاری با سود عالی و میلیونی:

سرمایه گذاری با سود عالی

جهت اطلاعات بیشتر، روی تصویر کلیک کنید

طراحی فروسگاه اینترنتی و سایت: